THOR

Meer dan 100 jaar..

De gymnastiekvereniging T.H.O.R., ofwel Tot Heil Onzer Ribbenkast, is opgericht in 1910.

Gymlessen: van peuters tot volwassen…

Vanaf 3 jaar oud kunnen kinderen lid worden, zij beginnen dan bij de kleutergym. De nadruk ligt hier op het op een speelse wijze soepeler te leren bewegen door middel van allerlei leuke oefeningen. Er wordt gebruik gemaakt van speciaal kleutermateriaal en oefeningen op muziek.

Vanaf ca. 6 jaar is er meisjes- en jongensgym. Tijdens deze lessen wordt er meer aandacht besteed aan gym- en turnoefeningen.

Er is ook een speciaal uur voor damesgym.  Tijdens dit uur worden, ieder op eigen niveau, gymoefeningen gedaan. Ook wordt de les regelmatig afgesloten met een spel.

Tevens is er een uur conditiegym per week.

Andere activiteiten:

• De jaarlijkse kleuterproef.
  • Regionale en onderlinge wedstrijden voor de meisjes- en jongensgroepen.
  • Jaarlijks een uitvoering voor de jeugdleden.
  • Wisselende activiteiten per jaar zoals bv. vrienden/ vriendinnenochtend, ouder/ kind gymnastiek, pietengym, etc.
  • zie onze Jaarplanning op deze site.

Lidmaatschap

Iedereen mag een keer komen kijken en meedoen met de training, alvorens lid te worden. Een inschrijfformulier kan desgewenst bij de leiding verkregen worden of worden gedownload van deze website.

Training

Het is verplicht tijdens de training sportkleding te dragen. Het verdient de voorkeur om in strakzittende turnkleding te trainen. In plaats van sportschoenen, zijn turnschoenen (met buigzame zool) verplicht. Op blote voeten trainen mag ook.
Er mogen geen sieraden gedragen worden, dus deze graag thuis laten.
Lang haar moet in een staart of vlecht worden gedragen.

Het officiële THOR tenue is tijdens wedstrijden verplicht.
Deelname aan een wedstrijd gebeurt in overleg met de leiding.
Doe je mee aan een wedstrijd, dan is het volgen van de training verplicht.

Stage

Ben je op zoek naar een maatschappelijke stageplek of een plek voor een snuffelstage, dan kun je bij ons aan de slag! Neem contact op met Thorgouderak@gmail.com en we bespreken de mogelijkheden.

Wist je dat….

..het T.H.O.R.- jubileumboek nog altijd te krijgen is?

Heb je interesse ? Mail even naar ons: thorgouderak@gmail.com.

Neem kennis van onze AVG-verklaring en Privacy Policy van Thor Gouderak